Абоненти КП «Харківводоканал» отримали цілодобовий доступ за новим номером телефону

За новим номером телефону диспетчерської комунального підриємства Харкова можна звертатися безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів.
 
Як повідомляє РЕДПОСТ, у диспетчерській КП «Харківводоканал» запрацював новий телефон: +38 (057) 725-57-57. Він доступний безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів.
 
Продовжує працювати короткий номер 15-33 (в межах Харкова).
 
Читайте нас у FacebookTelegram та Instagram
 
За інформацією директора Департаменту інформтехнологій підприємства Володимира Говорухи, відтепер абоненти, які поїхали з Харкова, можуть
 
  • телефонувати до диспетчерської служби цілодобово;
  • передавати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання;
  • з'ясовувати причину відсутності води;
  • уточняти стан особового рахунку;
  • вирішити будь-які питання, пов'язані з роботою підприємства.
 
"Тобто можна вирішити всі питання телефоном з будь-якої точки України та інших країн. Ми намагаємося йти в ногу з часом і регулярно покращувати якість обслуговування наших абонентів", - зазначив Володимир Говоруха.
 
Следите за последними новостями Редпост в Google Новости
Материалы по теме