Як повідомляє
РЕДПОСТ, із посиланням на Agro Portal за словами менеджера з управління молочними, хлібобулочними та замороженими товарами Metro Cash&Carry Ukraine Дарина Рєзнікова під час конференції «Молочний бізнес 2022», серед покупців появилися нові тенденці:
-
Поведінка споживачів стає більш прагматичною
-
Покупки значно запланованішими
-
Люди скоріше споживають те, що купили
-
Частіше роблять покупки
Одна з причин таких змін — відсутність необхідності в сімейних закупівлях.
Як зазначила експертка, також люди
-
покупки робить за списком
-
економлять кошти,
-
шукають більш низку ціну.
-
не звертають уваги на бренди, але можуть підтримати місцеві
Продукти за популярністю у порявнянні червень - вересень 2022 року
"Люди шукають, на чому зекономити, шукають зручне місце розташування магазину та наявність акцій і знижок. З листопада до цього переліку можна додати наявність генераторів і працюючий магазин", — розповідає Дарина Рєзнікова. Зараз розвиваються власні торгові марки, але також спостерігається підтримка локального бренду.